Linnea här!

Hej just nu är det Linnea som bloggar ( nicoles kusin )

Tänkte berätta lite om dagen typ;)
Idag har vi såklart åkt skidor!
De var verkligen jätte härligt på morgonen!
Men sen så typ strulade gondolen så det var JÄTTE lång kö så det gick typ inte och åka:/
Men sen så gick vi in och åt och sen gick vi ut och åkte igen och då hade köerna blivit bättre.
Men det var verkligen skit kallt idag när vi åkte för det blåste och var 18 minus som mest.
Men jag måste bara skriva en sak!
NICOLE är as grym på skidor!
Vill kunna åka som hon!:)
Så ska filma henne inom när hon åker skidor så då kommer det nog upp en film imon!:D
Sen efter vi hade åkt skidor slappade vi bara och sen åkte vi skoter och nu sitter jag här och bloggar!;)

kanske kommer blogga någon mer gång för nicole någon annan dag!:P
Men nu orkar jag inte blogga mera.

Gå såklart in på min blogg!
Www.linneasalladagar.blogg.se

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0