dålig uppdatering

Hej förlåt att jag inte har skrivit på jätte länge men jag har glömt det. i söndags var jag och tittade när vi spelade match. vi vann med 6-1. ni är as grymma!!! efter matchen så var jag med hanna. vi gick och köpte glass:) MUMS... sen gick vi och tittade på när ifk alaget spelade. där träffade vi världens bästa Wilma, Emma och cornelia. I måndags var vi lediga från skolan för vi hade någos som hette hela kyrkerör för kenya. då skulle man göra ett arbete där man känade minst 100 kr som man skulle skicka till kenya. jag och wilma var hos farmor och farfra och hjälpte dom med lite saker. det var roligt!!!! Igår var jag i skolan. efter skolan så var jag hemma och gjorde läxor. efter det så hade vi träning så då åkte jag dit och tittade. Idag var jag i skolan. När vi hade gympa i skolan så var vi på badet. men jag var inte med. när dom hade simmat där en stund så kom en och sa att jag hade telefon i kassan. när jag svarade så var det mamma som sa att jag skulle åka till sjukhuset i skövde för att titta min rygg. så hon kom och hämtade mig. när vi var där så fick jag ta blodprov och en massa andra saker. när vi var klara där så åkte vi in till stan och tittade lite i afärer. och nu sitter jag här och är väldigt trött. Ha det bra! <3

PUSS & KRAM // Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0