Oj oj oj !!!!!!!!

Hej jag har inte skrivit på länge för jag har inte hunnit. Men jag har inte gjort något specielt. I fredags var jag, Hanna och Wilma uppe på panka och badade. Det var faktiskt ganska skönt. När vi hade varit där uppe så sov vi över hos Wilma. I lördags hände inget speciellt. Vi var uppe o tittade på klassbollen. I söndags var vi också o tittade på klassbollen. När jag hade varit där ett tag så åkte jag o mamma upp till bredablick för pappa var redan där. Där åt vi jätte god mat mums...... I måndags hände inte heller så mycket men jag var i skolan och sen åkte jag till en massör. Det gjorde skit ont :( . Tisdags var inte i skolan för jag hade jätte ont i ryggen. Men jag tittade när vi spelade match. Vi vann med 4-1 . I onsdags hände inget speciellt.
Idag har kagsovmorgon. Gött. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Men nu orkar jag inte skriva mer.
HA DET GÖTT!!!!
PÖSS/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0