Sorry

hej förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har bara inte hunnit. i tisdags var jag med hanna, vi var ute typ hela dagen sen var jag och tittade när vi hade träning. igår var jag i skolan. efter skolan var jag med wilma, hanna, cornelia, erika och emma vi solade mest. det var gött. när vi hade gjort det ett tag så skulle erika hem. då bestämde vi oss för att gå upp och springa på berget, men jag cyklade. när vi hade sprungit/cyklat 2,5 km så sprang dom upp för en kulle och jag cyklade runt panka. efter några varv runt där så skulle vi gå och dusch. men jag ville gå och känna på vattnet. men när jag stog där så bara jag slängde mig i med klader och allt. det var ganska skönt ändå... idag har jag varit i skolan efter skolan så var jag ute en stund. sen var jag och tittade när vi tränade. Ni är bara bäst tjejer. vi får se vad jag ska göra imorgon men jag skriver mer imorgon :)

PUSS & KRAM // Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0