Hej hopp

Idag har jag inte haft så bra uppdatering men jag har inte hunnit:(
imorse när Foppa hade kommit så gick vi till Sarah o deras hundar:) där lekte foppa med dom o sen gick vi en promenad med alla hundarna ner till vattnet;) där släppte vi dom men då fick Foppa syn på ett par ankor som simmade en bit bort, så han hoppade i och jagade dom:/ när vi hade varit där ett bra tag så gick jag hem till mormor o morfar o åt o där var också Sanna o Elis;) så jag har varit med dom också:D
Och nu ska jag o Sanna snart sova;)
Och Foppa är helt utslagen efter en lång dag med mycket lek<3

God natt


Kommentarer
Postat av: Linnea

Dissen då!;((((

2012-11-04 @ 09:26:33
URL: http://Linneasalladagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0