Ingen rubrik...

Hej idag har jag varit med Linnea o Amanda i stallet;) det var faktiskt väldigt kul:D
Vi kom hem där ifrån vid typ 16.30;)
När jag kom hem så duschade jag o sen gick jag till Sarah o deras hundar;) och myste lite med dom ;)
Men resten av kvällen kommer jag spendera i soffan under en filt;)
Imorgon kommer Foppa hit<3 jippi! Saknar han väldigt mycket;) (fast har bara varit ifrån honom i 3 dagar haha)
När han har kommit så ska jag o Sarah gå en långpromenad i bergen med hundarna o sen ska jag vara med Sanna o Elis;)
Det kanske blir så att jag o Linnea ska på spökvandringen:) det får vi väll se!
Ha det bra så hörs vi imorgon<3

Puss<3
Lusen Sarahs hund<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0