Feb. 07, 2013

Hej efter skolan så gick jag hem o gick ut med min hund o så pluggade jag;) sen var det dags för boule med världens bästa lag;)
När vi skulle hem från boulen så skriker Emma till när hon skulle hoppa in i bilen;) jag frågade va det va o hon sa att det satt en hund bredvid bilen, jag gick fram dit o satte mig på huk för att se hur hunden mådde men då hugg den mig i handen så jag började blöda. Precis då så kom min mamma o då ringde vi polisen:) men när vi väntade på att dom skulle komma så blev hunden bara sämre o sämre o hon skakade hur mkt som helst så mamma hämtade en filt i bilen o så bar vi upp hon o värmde henne sen kom polisen o tog handa om hon o nu är hon hos sina ägare för dom ringde till oss o frågade hur det var med mig<3
Nu har jag ganska ont i handen men det är nog ingen fara:)
Orkar inte skriva mer nu men vi hörs imorgon<3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0