Tjenare<3

Hej jag ska försöka mig på bloggandets värld igen;) vi får se hur det kommer att gå... Jag kommer att försöka uppdatera så många gånger jag hinner;)

Men idag när jag vaknade iallafall så skulle jag åka o titta när vårt lag skulle spela sm i Kungshamn. Men när vi typ skulle åka så ringde min tränare o frågade om jag ville vara med o spela som reserv o det ville jag så klart;) men jag var väldigt nervös för jag har ju inte spelar match på 1 år<3 men det gick väll ganska bra för mig ändå;) jag är nöjd;)
Just nu är jag på väg till världens bästa Hanna;) jag ska sova där för vi ska åka slalom imorgon med skolan o Hanna bor ju lite närmare haha<3
Men nu orkar jag inte skriva mer så skriver kanske mer sen eller imorgon;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0